Skargi i wnioski - BIP Park Narodowy „Bory Tucholskie”
Skargi i wnioski
Dyrektor Parku Narodowego "Bory Tucholskie" przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w wtorek będące dniami roboczymi w godzinach od 14:00 do 16:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania telefonicznie pod nr tel. 52 39 88397 lub poprzez e-mail: sekretariat@pnbt.com.pl
Postępowania w sprawach ze skarg i wniosków prowadzi zgodnie ze swoją właściwością Dyrektor Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
Skargi przyjmowane i rejestrowane są w Sekretariacie Parku.
Skargi rozpatrywane są przez Dyrektora Parku lub właściwego zastępcę Dyrektora.
Postępowania w sprawach ze skarg i wniosków prowadzi zgodnie ze swoją właściwością Dyrektor Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
Skargi przyjmowane i rejestrowane są w Sekretariacie Parku.
Skargi rozpatrywane są przez Dyrektora Parku lub właściwego zastępcę Dyrektora.
Liczba odwiedzin:
9
Podmiot udostępniający informację:
<brak tytułu>
Informację wytworzył:
Kamila Rekowska
Informację opublikował:
Kamila Rekowska
Data publikacji:
12.03.2025
Data pierwotnej publikacji:
12.03.2025 13:21:48
Data ostatniej modyfikacji:
12.03.2025 13:21:48
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
12.03.2025 13:21:48
Kamila Rekowska -
Publikacja artykułu